GOOGLE BRÄNNA

Efter i torsdags kan vi väl konstatera att självdisciplin kanske inte är vårt starkaste karaktärsdrag. Vår "mysa-hemma-plugg-kväll" omvandlades ganska snabbt till "det var länge sen vi var på Voyeur....". Dock kände jag att jag med gott samvete kunde unna mig en rolig utekväll efter all nytta och plugg jag fått gjort tidigare i veckan. Så det blev Voyeur. Som vanligt blev det en himla rolig kväll. Taryn Manning dök upp och gjorde ett framträdande med någon skön låt, även Melinda Clarke (aka Julie Cooper) och Shane West (sååå snygg!) var där och kalasade. Vi hamnade efter stängning på en lame efterfest som vi ganska snabbt bytte ut mot en taxi hem och ett pitstop förbi donken.
I övrigt har helgen känts fantastiskt lång. Har hunnit med både plugg och nöjen. I lördags satt jag bänkad framför Eurovision och det slutade med att vi alla här hemma satt och skrek av spänning för Sverige. Många svordomar och förbannelser skreks under poängutdelningen och besvikelsen var total när vi inte vann. Dock tyckte vi att vi ändå kunde fira tredjeplatsen med lite vin och vänner, så senare under kvällen droppade lite folk förbi och hängde hemma hos oss. Det blev ett snabbt besök på en skön bar här nere i Santa Monica innan det blev hemgång igen. Igår, söndag, gick vi ett skönt gäng och åt brunch i Venice. Hamnade sedan på en fantastisk takterass där vi låg och solade och njöt i några timmar. Mindre fantastisk är min google-bränna jag fick av mina solglasögon. Asläcker är jag.
Hur som helst, idag har jag handlat tyg och suttit nedgrävd i mina målarfärger och pysslat på diverse projekt och läxor. Imorgon ringer klockan sju och det är dags för skola igen. Ca tre skolveckor kvar nu, jag är aspepp!

Bjuder på denna fagra bild på min asläckra bränna, ni ser ju hur lycklig jag är över den.

Kommentarer
Postat av: martina

jag saknar dig gullan! dags att komma hem snart!!! <3

2011-05-17 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0