MODEBLOGGAREN

Ikväll hittade jag min gamla blogg som sträcker sig från 2005 till 2008. Herregud, vi har fnissat, suckat och asgarvat omvartannat åt hur liten och kaxig man var. Det känns som att jag läser om en helt annan människa. En modeälskande och OC-galen flickas vardag. Det är ofattbart hur livet förändras och utvecklas. Hur man växer upp och hittar sig själv. Idag sitter jag här, bosatt i staden jag då beskrev som min drömstad, och kan luta mig tillbaka och känna mig ganska tillfreds med vad jag hittills har åstadkommit i mitt liv. Att man har varit liten och oerfaren och betraktat sig själv som så vuxen och världsvan, till att faktiskt gå och bli vuxen. Tryggheten jag känner i mig själv och mitt liv idag är faktiskt ganska fantastisk.

 

Lilla tjejen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0