WEDNESDAY

Vaknade halv ett idag efter tolv timmars sträcksömn. Förmodligen välbehövda timmar. Hoppas jag inte stört B och S alltför mycket inatt med mina hostattacker. Rusade upp ur sängen och upptäckte till min glädje att det både var varmt och soligt ute. Någon har hört mina böner. Trotsade vad-det-nu-är-jag-har-åkt-på och kilade ned till poolen för lite häng med Johan. Vi fastnade i poolen med David (ni vet, farbrorn jag berättade om förut) i en timme. Han berättade om sin uppväxt i New York, sin tid i det militära samt sin skådespelarkarriär. Jag såg ut som ett russin efter vår samtalsstund, men trevligt var det! Jag älskar att lyssna till historier från äldre människor.
Nu väntar ett varmt bad och därefter plugg! Förmodligen fram till sent inatt. Vi brukar bygga upp ganska mysiga natt-plugg-sessioner här hemma med tända ljus och mängder med kaffe. Livet som college student, inte helt fel ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0