SOON!

Vart tog sommaren vägen?! Vår lägenhet är en igloo. Imorse när jag vaknade knastrade det i öronen och näsa/hals var igentäppta. Igen. Luften i lägenheten är så torr att jag hostar så fort jag andas typ. Värre är det på natten. Det har gått så långt att jag nu sover med en hink vatten bredvid sängen. Skratta om ni vill, men den lilla vattenångan som osar upp hjälper faktiskt. Ikväll fick ni nog. Svalde stoltheten och tryckte på den förbjudna knappen på ACn. Nu är det 30 grader i sovrummet. 30 jävligt dyra grader.
Jag ska dansa soldansen varje dag den här veckan. Allt för att sommaren ska komma tillbaka lagom till världens bästa Sara kommer på besök på söndag. Om jag längtar?! Jag vill visa upp LA som det ska vara, soligt och varmt! I och för sig är det väl det som är charmen i Cali såhär års, ena dagen höst, andra dagen sommar. Jag längtar hur som helst ihjäl mig till söndag och Sara. Chansen finns att någon blir ihjälkramad. På riktigt.
SOON! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!

2011-11-09 @ 16:41:14
URL: http://mindandheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0