ÄLSKAR OCH SAKNAR


Idag har jag faktiskt fällt ett par tårar. Tårar av saknad till mina två hjärtan. Det är så fruktansvärt jobbigt att vara borta från alla jag älskar hemma i Sverige. Men det är speciellt jobbigt att vara borta från Happy och Chiquita. Jag kan inte förklara för dem att jag kommer hem snart, jag kan inte förklara för dem hur mycket jag längtar efter dem. I hjärtat vet jag att de vet. Men det hugger till i mitt hjärta när jag vet att de går runt hemma och väntar på mig. Undrar vart matte är, utan att kunna få en förklaring. Att de ligger i min säng bara för att känna min lukt eller att de springer till dörren när de hör min röst via datorn, för att de tror att jag kommer hem. Det hugger till i hjärtat när jag vet att de är ledsna över att jag inte finns där för dem just nu. Idag vill jag bara snabbspola till 21 december då jag, ännu en gång, kommer sätta mig pladask på golvet i Arlandas ankomsthall och grina ihjäl mig och bli överöst av pussar och kärlek av mina små älsklingar. Happy och Chiquita, snart kommer matte hem! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0