FML

ALLA FULA ORD SOM FINNS! Ikväll skulle vi ha inlett helgens halloweenfirande på Playboy Mansion. Förra veckan blev vi inbjudna och godkända (ja, man måste ansöka på sitt utseende och bli godkänd, absurt jag vet). De senaste dagarna har vår promoter som vi skulle gå med hållt på och strulat och nu står vi här, likförbannat, utan biljetter. Det känns precis som att någon kommit och ryckt biljetten ur min hand. Frustration är bara förnamnet då jag inte vill något annat än att gå ikväll. Jag vet att det kommer bli en magisk kväll. Men jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och stanna hemma. Kasta min ena kostym i soptunnan, eller något. Jag vet att det kommer fler tillfällen att gå dit, men halloween är en kväll för sig. Jag får väl försöka se fram emot imorgon då vi ska gå på en annan stor halloweenfest på Hollywood Cemetery. Vad är en bal på slottet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0