LET IT RAIN

Det var en regnig morgon vi vaknade till i LA idag. Icke mig emot, jag gillar ju regn. I bilen påväg till skolan lyssnade vi på Anna Ternheim, jag brukade alltid lyssna på henne under regniga dagar hemma i Sverige. Min regn-mys-musik. Det blev en lugn och mysig morgon, och likaså en ganska lugn dag i skolan. Det är lite chockartat för mitt psyke att gå från hundra deadlines förra veckan till noll denna vecka. Men jag klagar såklart absolut inte, är bara lite seg på att inse att jag faktiskt inte har något jag måste nöta in till kommande dagar. Mycket är nog tack vare att jag är klar med min Marketing klass, som upptog ca 70 % av min studietid. På tal om den så prickade jag ett A i slutbetyg! Fint va? Nu ska jag se till att lägga upp en bra plan och bli klar i förväg med kommande plugg. Being ahead of schedule, ganska älskvärt. Och pluggisen i mig har talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0