CHECK!

Jag har överlevt den tuffaste veckan den här terminen. Två midterms (franska och fashion history á åtta och nio kapitel), en final (marketing) och två projekt inlämningar (fashion history notebook och fashion marketing project). Jag har, helt seriöst, haft näsan i böckerna 90 procent av min vakna tid. Snittat tre/fyra timmars sömn per natt. Levt på kaffe och redbull. Men jag överlevde! Igår skrev jag mina sista prov i min onlineklass "Principles of Marketing", och jag kan nu lämna den bakom mig. Nu väntar ett "helt nytt liv" resterande halvan av terminen, då jag nu endast har tre kurser att fokusera på.
LA Fashion Weekend kickade igång i torsdags. Vår lärare i Fashion Marketing är Vice President på MAGIC (USA's största trade-show) och har fixat in oss i klassen på en del visningar. I torsdags var vi medbjudna på helgens stora kick-off fest, som jag tråkigt nog fick hoppa tack vare allt plugg. Förstår ni självdisciplinen på den? Men ikväll tänkte jag hinna med en visning!
Igår var vi ett litet gäng på The Grove och åt middag och gick på bio. Vi såg Paranormal Activity 3. Se den om ni vill skita på er. Läskigaste filmen jag har sett. Underligt nog sov jag som en prinsessa inatt.
Ska kila ned till poolen nu och för en gångs skull lämnar jag skolböckerna hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0