SATURDAY

Lyssnar på Kent och vilar upp mig. Gårkvällen var väldigt trevlig! Vi började som sagt på Gower Studios och LA Fashion Weekend. Mycket trevlig miljö och mingel. Kollektionerna som visades var inte direkt något att hänga i granen, det är "trots allt" LA vi är i, vilket inte riktigt kan jämföras med andra modeveckor. But still, en rolig upplevelse att få mingla bland folk i branschen samt press. Jag är så lycklig att jag har valt att följa min dröm och gå den här vägen, och att gång på gång få bekräftat hur rätt det känns i den här branschen.
Efter visningen tog vi oss till Bar Marmont där vi drack en drink innan vi begav oss vidare till den oficiella efterfesten på Tru där vi dansade fram till stängning. Efter en snabbvisit på en "efterfest" i Beverly Hills fick vi skjuts hem med ett pit-stop på Jack In The Box.
Lånade pics från Ems och Linn;

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0