SWEET SUNDAY (AND MONDAY)

Igår efter några timmar vid poolen fick vi ett ryck och ville vara lite kulturella. LACMA (Los Angeles County Museum Of Art) ligger mitt över gatan från där vi bor, så vi traskade över dit. Egentligen ville vi se Tim Burtons omtalade utställning men det var slutsålt, men det fanns mycket annat att se också. Lite Monet, lite Asco, lite Andy Warhol och ganska mycket annat. Hundvakter har vi också varit i helgen, till lilla Smulan. Vi hade sleepover hos Smulan igår och lagade grekisk mat. Inte till Smulan då, utan till oss. Mysigt var det.
Idag har jag legat vid poolen igen. Kan inte låta bli när det är så fantastiskt väder som det har varit de senaste dagarna. Hängde lite med Johan, tog en tupplur, solade, doppade mig, hängde med Jenny. Känns nästan som semester. Körde också 30 minuters motionssim som vanligt, så himla skönt. Ikväll har jag pluggat, kollat Gossip Girl och Hart of Dixie i sann måndagsanda. Imorgon är det skola igen, och vet ni? Jag längtar lite, haha. Jag längtar efter morgonkaffen med Bells innan första klassen. Jag längtar efter lunchen i solen med mina tjejer, som alltid är lika trevlig. Jag längtar till och med lite efter vår dagliga plugg session i bibblan. Och jag längtar nog lite till klasserna också. The Power Of Positive Thinking (som jag förövrigt klickade hem ikväll). Pluggpepp!
Sweet Sunday;
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0