RECAP

Ännu en vecka har passerat. Vi har letat bil (utan framgång), varit i skolan och pluggat större delen av tiden. I fredags styrde Patrik "swedish party" hemma hos sig med en massa svenskar. Väldigt trevligt! Vid midnatt kom världens största limo och hämtade upp hela patrasket och tog oss till Supperclub där vi dansade till stängning. I lördags tog vi en rejäl sovmorgon och därefter tog vi oss i kragen och hade städ- och tvättdag. Sus åkte iväg till en djuraffär med Malin och kom (inte hel oväntat) hem med en kaninbebis. Så nu har vi en söt liten mjuk familjemedlem att krama på här hemma, jättegossigt. På kvällen frossade vi i homedelivery och åt sushi tills det sprutade ur öronen på oss. Catchade upp på alla Idol avsnitt vi missat i veckan. Igår, söndag, pluggade jag hela dagen. Hade ett stort exam i min marketing online klass på kvällen. Vi unnade oss lite rödvin på kvällen och lagade en god indisk middag tillsammans. Avslutade veckan med Bridesmades som jag skandalöst nog inte sett innan. Sjukt rolig film.
Idag är det måndag och jag är ensam hemma med ninen. Ska sätta igång och plugga snart, har HÖGAR med plugg att ta tag i. Nämnde jag att plugget tar över mitt liv den här terminen?
Från i fredags;
(sista bilden från Susanne)
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0