HELLO THERE

Vänner, bekanta, familj - förlåt för tystnaden! Det är full rulle här borta. Går jag inte i skolan, så pluggar jag, ligger vid poolen, eller hittar på något annat kul. Jag har upp över öronen med plugg. Det är nästan inte ens roligt. Fyra kurser som alla kräver all min tid och uppmärksamhet, jag måste lägga upp en strategi. Allt jag vet är att större delen av den här helgen kommer jag att tillbringa med näsan i en bok.
Förra helgen då, den var ju lite mer händelserik. På fredagen åkte jag och Sus med Malin och Felix till Six Flags. Där åkte vi några av världens mest brutala berg och dal banor och var lyckliga som barn hela dagen. På lördagen begav vi oss till Santa Monica och Shangri La för helgens första poolparty. Loppis fyllde år och det firade vi med dagsfest i en cabana. På söndagen laddade vi om och mötte upp tjejerna på Roosevelt för poolparty nummer två. Helt grym dag med sol, bad och drinkar. Fortsatte eftermiddagen på XIV och röjde fram till klockan 9 pm då vi åkte hem och slocknade. Mer dagsfester åt folket - det är roligare och man är pigg och utsövd dagen efter.
Idag är det som sagt plugg som står på schemat, kanske nere vid poolen om det inte är för varmt. Ikväll ska vi möta upp Emma och Linn på The Grove som ligger fem minuter från oss och gå på bio. Jag vill se Contagion!
Lånade lite bilder från Emma från Labor Day firandet på Roosevelt:
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0