23!

Fyllt år har jag också gjort! Det blev en lite annourlunda födelsedag som firades i inget mindre än 3 stater haha. Florida, Texas och Californien. Det blev med andra ord en dag som spenderades på flygplatser och i flygplan. 12-slaget firades dock med en fin middag i South Beach, Miami, som tjejerna bjöd mig på. Supermysigt. När jag kom hem till LA samlades vi ett litet gäng vänner hemma hos oss och åt sushi och tårta. I Dominikanska blev jag också firad sista kvällen med dans och tårta från restaurang personalen (som ni kan se på några av bilderna i föregående inlägg). Jag känner att jag har blivit ordentligt uppvaktad men ännu är det inte över. Ikväll är det dags för den stora festen men en stor drös vänner. Först pre-game hemma hos oss för att sedan fira vidare på Roxbury. Jag är så peppad! Det kan nog bli en riktigt epic night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0