SPRING BREEEAK!

Äntligen! Ingen skola fram till den 16e april. Vilken lycka. Det betyder i och för sig inte att jag slipper helt undan plugg, men ändå. Lite Fabric Science får faktiskt följa med till Karibien, tillsammans med Catching Fire och en drös andra böcker. Imorgon (!) åker vi till Dominikanska Republiken och jag ska bara ligga på stranden och läsa hela dagarna har jag tänkt. Dricka drinkar och umgås med mina fina. Fan vad bra det kommer bli.
Idag har jag lite för mycket på schemat. Tvättis kan jag i alla fall redan bocka av på listan. Snart ska vi iväg på dagens alla ärenden. Fabric shopping, en runda på Beverly Center, en runda på The Grove, förbi en klasskamrat och göra Fashion Illustration läxa, designa en halv yard tyg med valfri discharge metod (midsemester project som är due efter spring break, med andra ord due idag för min del), till Beverly Hills för en brazilian, packa.... Puh. Vi får se om dygnets timmar räcker till. Hur som helst, jag är aspepp! Semesteeeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0