CAMARILLO

Äntligen helg igen! Att skolan har kickat igång på riktigt nu har nog inte undgått någon. Natten till onsdag fick jag en timmes sömn. En timme. Där kan vi snacka nattplugg deluxe. På något sätt har alla deadlines hamnat just den här perioden och jag har därav inte mycket till fritid för tillfället. Eller jo, idag har jag unnat mig fritid. Jag unnade mig en lång jävla sovmorgon och därefter åkte jag, Sus och Sofie ut till Camarillo Premium Outlets. Ca en timme med bil utanför stan ligger denna enorma outlet som har allt från Ralph Lauren och DKNY till True Religion Jeans och Michael Kors, allt till nedsatta priser. Fattig student som man ändå är fick jag bara dregla och titta på när Sofie shoppade. Det får bli en tur dit när skatteåterbäringen har trillat in. På hemvägen svängde vi förbi Calabasas för att kolla in DASH utförsäljning då butiken ska flytta (faktiskt till våra hoods). För er icke-Kardashian fans där ute kan jag tala om att DASH är systrarnas egna butik med många vackra, handplockade plagg. Men återigen för dyrt för en fattig student. Det slog mig idag hur mycket jag saknar att få lön. Löningshelg, hur bra är inte det?
Idag fick vi ännu ett besök från Sverige! Jossi och Isak ska bo hos oss i två veckor vilket ska bli skitkul. De hade med sig Kavli mjukost och Marabou choklad till oss så det blev jubel och applåder. Toppade kvällen med favvo sushin "911 rolls" och lite öl. Imorgon ska solen titta fram igen och då har jag planerat in lite kvalitetstid med poolen.
Några snapshots från dagen:
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0