MONDAY TOMORROW

Söndagkväll och ännu en helg har passerat alldeles för fort. I torsdags inledde vi helgen med att fira Johans födelsedag på Gyu-Kaku i Beverly Hills. Efter middagen trasksade vi över till SLS Hotel där en efter-maten-drink och lite bubbel slank ned. Under fredagen kikade solen äntligen fram igen så det blev ett kärt återseende med poolen. På kvällen samlades vi tjejer hemma hos Malin för att dricka vin och umgås innan vi gick till Playhouse för att supporta svenska Rebecca & Fiona som spelade kvällen till ära. Jag som diggar dem som fan hade en riktigt rolig kväll. I lördags låg jag i sängen exakt hela dagen. Totalignorerade allt plugg och tittade på alldeles för många Big Brother avsnitt i rad smaskandes på svenskt godis (som förövrigt kom i ett extremt uppskattat paket tidigare i veckan). Istället bäddade jag upp för nattplugg och lördagsnatten spenderades i Merchandising boken och på Skype med mor min. Idag, söndag, har jag pluggat större delen av dagen. Vid poolen och på Starbucks. Ätit middag med tjejerna och filat på mitt CV. Imorgon är det måndag och skola och uppstigning 6 am. Sista skolveckan innan Spring Break och det känns jäkligt awesome.
Claudia och jag i fredags.

Kommentarer
Postat av: Claudia

<3 U!

2012-04-02 @ 09:24:14
Postat av: Denise

Love you!

2012-04-02 @ 09:41:43
URL: http://dstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0