PLAYBOY MANSION

Mina lediga dagar har varit magiska. De har bara flugit iväg och imorgon börjar skolan igen. Tillbaka till verkligheten. Men det ska också bli skönt.
Vad har jag haft för mig dessa dagar då? Legat vid poolen och degat i solen. Tränat. Poledansat. Umgåtts med vänner. Tagit en drink på Sky Bar med tjejerna. Rajat på Greystone. Efterfestat i en jävligt fet lya. Nattkäkat på Mel's med Brody och hans kompis. Hämtat Claudia på LAX. Lagat tacomiddag med mina bästa tjejer. Varit på bio och "sett" The Vow. Sovit på bio. Övningskört med Emma. Sörjt Whitney Houstons bortgång. Av en slump befunnit mig utanför Beverly Hilton ovetandes att hennes döda kropp fortfarande låg där inne. Varit på Music Loves Fashion Grammy fest på Playboy Mansion. Det sistnämnda var alldeles för kul. Kom hem sju imorse och idag har vi varit som döda sälar här hemma. Ätit mat och sovit och kollat Grammy's. Nu ska jag sova igen. Big day tomorrow!
Något taggade brudar innan Playboy Mansion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0