PRESIDENT'S DAY

Idag är det President's Day vilket betyder röd dag. Jag är inte fullkomligt uppdaterad på vad man "firar" denna dag, men jag uppskattar ledigheten. Har unnat mig en riktigt lång sovmorgon och degat i pyjamas och raggsockor hela dagen. Kollat runt på resor som vi ska unna oss under Spring Break. Det lutar just nu mot Dominikanska Republiken i Karibien.
Igår tog jag och tjejerna oss till Downtown för lite fabric och shoe shopping. Fashion District i Downtown gömmer många små skomarknader där man kan fynda mängder med vackra skor. Jag kunde absolut inte låta bli att plocka med mig ett par hem, ett riktigt kap för 30 dollar. Därefter åkte vi till Blick's som är en djungel av art supplies där jag köpte upp mig på alla-slags-pennor-som-finns samt sketching paper till min Fashion Illustration class. Jag är så peppad på den klassen. Efter allt flängande stannade vi på legendariska Pink's Hot Dogs för middag. Vår första Pink's måltid tro det eller ej. Helt okej korv men alldeles för mycket geggamoja på allt så var mest sugen på att spy efter om jag ska vara ärlig. Dock en klassiker som man måste testa på som Hollywood-bo.
Anywho, snart ska jag lyfta på arslet och ta mig till gymmet. Ikväll står yoga och pole på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0