TONIGHT WE ARE YOUNG

Som misstänkt befann sig min självdisciplin nere i fotknölarna igår. Det blev en runda till Supperclub och kvällen avslutades därefter med en stor tallrik sweet potato fries på The Standard Hotel med fina vänner. Imorse väckte jag huset med att streama Melodifestivalen på högsta volym vilket var en trevlig start på dagen. Annars har jag inte gjort många knop idag. Somnat om vartannat, kollat svenska serier och ätit chips. Förövrigt sista chips-intaget åtminstone fram till Spring Break. Nu ska jag ligga i hårdträning!
Men ikväll blir det chips. Och dipp. Och en bra film med tjejerna här hemma. Jag är sugen på skräckis. Myskväll deluxe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0