SPRING SEMESTER 2012

Första skolveckan avklarad. Jag är glad att vara tillbaka, trots tidiga morgnar och långa håltimmar. Men det kan jag stå ut med. Klasserna jag läser är roliga och intressanta och jag går endast i skolan måndag till onsdag. Om det är av intresse ser mitt schema ut på detta vis:

Monday:
8.00 - 9.20 Introduction to Advertising
9.30 - 10.50 Merchandising Principles
3.00 - 6.05 Fabrics for Fashion Design and Merchandsing
Tuesday:
3.00 - 6.05 Fashion Illustration and Advertising
Wednesday:
8.00 - 9.20 Introduction to Advertising
9.30 - 10.50 Merchandising Principles
3.00 - 6.05 Fabrics for Fashion Design and Merchandsing

Två teoretiska och två praktiska klasser. Jag diggar mixen. Äntligen får jag vara lite kreativ igen i mina läxor. Pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0