CRUNCH

På tal om hårdträning så har jag aldrig älskat ett gym så mycket som jag älskar vårt Crunch. Fantastiskt koncept med över 100 klasser i veckan. Och utan bokningsknussel á la SATS, det är bara att dyka upp på den klassen du vill gå på. Jag gillar att jag kan kombinera yoga, spinning, oika slags dansklasser, gym samt mina två nya favoriter poledance och zumba. Det finns en hel drös med klasser jag inte ens har provat än som boxning, bootcamp klasser och pilates. Jag längtar till gymmet, vilket aldrig har hänt tidigare. Lärarna är fantastiska. Det är så fin och familjär stämning. Nästan bara söta bögar som jobbar där som redan kan vara namn och kallar oss "love".
Just nu går jag på ca 4 klasser i veckan vilket jag vill utöka samt kombinera med egen gymträning. Jag hoppas bara att jag kan pussla ihop det med plugget som kommer att bli tuffare kommande veckor. Allt går bara man vill! Hej beach 2012.
Poledance! "It's not a pretty sport". Jag sportar numera ständiga blåmärken på ben och fötter. Äsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0