BACK IN LA LA LAND!

Äntligen är jag tillbaka i LA! Jetlagad och mysig. Var uppe i ottan imorse, 5.30 am. Tände ljus i mörkret och kokade kaffe till Bells som skulle upp till skolan. Nu sitter vi här och myser i soluppgången. När det blir ljust och lite varmare ska jag nog bege mig ut på en jogginrunda i området. Vårt kära lilla neighborhood. Det kändes verkligen som hemma igår när jag kom tillbaka. Varm känsla. Lite home sweet home. Jag är så lycklig att vara tillbaka.
Resan hit gick bra. Fruktansvärt lång som vanligt. Fällde några tårar på Arlanda när jag kramade mamma och hundarna adjö, såklart. Men man börjar ju bli van vid att ta farväl, hur hemskt det än låter. Det är ju inte föralltid brukar jag tänka. Och jag är noga med att säga "vi ses snart". För så är det ju. Lyckades hur som helst sova större delen av resan. När jag landade på LAX hämtade världens bästa Bells mig med ballonger och det fälldes en liten tår av lycka. Min enda request första kvällen var sushi (har cravat 911 rolls i en månad) och vin och så blev det. Underbart att sitta ned och catcha upp med mina fina roomies. Därefter blev det ett långt och varmt bad innan jag däckade som en säl i sängen.
Idag ska jag njuta av solen. Ligga vid poolen och läsa böcker och slumra om vartannat. Det är min plan. Behöver lite D-vitamin. Tillbaka till "vardagen" i LA, jobbigt va?
Puss på mina fina hemma i Svergie! Tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0