GOOD TO BE BACK!

Min första dag tillbaka i LA igår kunde inte blivit bättre. Jag lyckades hålla mig vaken till midnatt, så snart ska jag nog få fason på min jetlag. Kickade som sagt igång dagen med en joggingrunda för att bli av med lite överskottsenergi. Aldrig har jag haft så mycket energi och jetlag samtidigt. När jag kom hem överraskade jag Sus med att laga en brakfrukost. Därefter spenderade vi några timmar vid poolen och det var helt fantastiskt att få lite sol i ansiktet igen. Som balsam för själen. På eftermiddagen hämtade Malin upp oss med caben och vi åkte till Toast på 3rd för en sen lunch med Emma, Susanne och Josefine. Helt fantastiskt att återförenas med mina fina vänner här. Vi åt god mat och satt och tjattrade i eftermiddagssolen. Vi promenerade hem och tog en sväng förbi The Grove där jag absolut inte kunde låta bli att shoppa på Vickan. Jag går alltid bananas på underkläder och lotions där inne. Gick hem och svirade om till träningskläder för att vid åtta gå på en dansklass på vårt nya gym Crunch. Jag signade där igår och är så fruktansvärt nöjd. Jag är en klass-tjej när det kommer till träning och här finns allt mellan himmel och jord. Dansklasser av alla dess sorter, power yoga, antigravity yoga, yoga electronica, pilates, zumba, bootcamp, disco spinning, poledance (yay!) för att bara nämna några. Vi fick en riktigt bra deal för studenter så jag är mer än nöjd. Crunch på Sunset kommer bli vårt andra hem den här terminen och det känns fantastiskt.
Nu ska jag ned till poolen och fånga de bästa soltimmarna!
Gryning från vårt fönster
Frukost
Poolhäng
Lite shopping
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0