2012

Första dagen på 2012 har spenderats i ryggläge. Helt utpumpad på energi och trött och lite bakis men fantastiskt lycklig. Nyårsafton igår fick jag fira med vackra vänner. Jag och mina två bästa F började kvällen på Kungsholmen med en massa bubbel och en fantastiskt god middag som tjejerna hade kokat ihop. Massa tjatter, flams och skratt. Älskade vänner! Därefter styrde vi klackarna till Wokhouse där några vänner hade stor fest för att möta upp Fia och alla dårar. Tolvslaget firade vi tillsammans på Skeppsbron vid Slottet. Skålades och kramades och skrek. Resten av kvällen fortsatte på Wokhouse och vid stänging rajade jag och Friday ned till MAX för ett traditionsenligt nattmål. En mycket fin afton och jag måste ännu en gång påpeka hur fina vänner jag har.
Gott nytt år och välkommen 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0