HEJ!

Hemskt mycket hej. En vecka sedan sist. Jag har jobbat ganska mycket. Varit trött på kvällarna. I onsdags var jag och boxades med Jen och det var sjukt roligt. Jag fick brutal träningsvärk som höll i sig i flera dagar. I helgen har jag varit på landet med familjen. Mitt älskade Väddö. Det var fantastiskt att komma tillbaka dit efter ett halvår. Sist jag var där var det högsommar och sol. Nu snöade det hela helgen och jag hängde mest framför brasan med en bra bok. Är inte det underbart? När det snöar och är iskallt ute och man sitter inomhus och gosar framför brasan. Jag träffade också mina fina barndomsvänner och deras fantastiska barn. Supermysigt. Helgen avrundades igår hemma i Stockholm med underbara vänner och en god middag på Wagamama. Söndagsmiddag med vänner börjar bli lite en grej här hemma, jag diggar det. Resterande del av kvällen och natten spenderade jag och Sus och Jen uppe på Kungsklippan hemma hos Jen där vi satt och drack rött och pratade om livet inpå småtimmarna. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0