POLE DANCE

Wow! Idag efter jobbet testade jag, Frida och Felicia på Pole Dancing hos Dancing Queen på Skeppargatan. Alltså wow! Jag har länge velat prova på det och herregud vad kul det var. Brutalt bra träning! Jag har använt muskelgrupper jag inte visste existerade i min arma kropp. Den senaste tiden har jag varit på jakt efter en ny och spännande träningsform. Jag saknar dansen så himla mycket men har ändå velat prova på något nytt. Det här var ju faktiskt en match made in heaven med både dans, koreografi och en massa nya spännande lyft och övningar på stången. Och att samtidigt få leka med sin kvinnlighet. Jag måste kolla upp pole-ställen i WeHo. Bums. Jag är ta mig fan frälst.
Rocking the fireman!

Kommentarer
Postat av: Claudia

haha faaan va kul! räkna med mig ifall det blir kurser i la! <3

2012-01-18 @ 03:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0