SICK

På fyra dagar kan man alltså gå från att vara frisk, till att bli riktigt jävla sänkt, till att bli relativt frisk igen. Idag mår jag helt okej. Tillräckligt bra och feberfri för att jobba realisation på NK. Igår och dagen innan det och dagen innan det har jag legat i soffan. Ganska död. Med vad som har känts som en tennisboll i halsen. Jag som opererat bort mina halsmandlar trodde inte att jag kunde få såhär ont i halsen längre men det kan man uppenbarligen. En brutalt svullen visdomstand på det och sjukt ont i kroppen så har ni min lägesrapport för de senaste dygnen. Innan jag lyckades bli sjuk hann jag med att fira öppningen av storebrors nya tatueringsstudio i Birkastan och hänga med världens finaste kusin i ett dygn. Resterande del av veckan har jag spenderat i sängen och i soffan. Kollat på film och sovit och myst med famlijen. Imorgon är det söndag och då ska jag få hänga med fina vänner! För nu mår jag bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0