SNAPSHOTS

Vi kan ju börja i onsdags. Jag jobbade några timmar på NK. Därefter åkte jag hem till älskade Frida för vin, tjatter och fix inför NK Awards. Årets "gala" hölls på Berns och de hade styrt upp bra med mat, dryck och prisutdelning. Det är alltid lika trevligt att festa med mina kollegor hemma i Stockholm. Måns Zelmerlöw dök upp som en trevlig överraskning och undehöll oss kvällen lång. Det blev en hel del dans och vin men jag var ansvarsfull och hemma i sängen innan klockan ett. Upp till andra jobbet på banken dagen därpå. Fem timmars sömn i bagaget och man är ganska trött. Fem koppar kaffe på det under dagen och man blir ganska pigg igen. På kvällen väntade rond två med min fina Sara. Vi började med en romantisk middag för två på Papa. Där satt vi i timmar och drack fantastiskt gott rödvin, åt got italiensk pasta och pratade om livet. Grym start på kvällen. Trippade sedan vidare till Oxid för ännu en drink och häng innan vi gick till Stures och Suite. Där hängde vi större delen av kvällen och jag tror att Sara hade som mission att supa mig under bordet. Kilade sedan ned till Hells ett tag och avslutade sist kvällen med att trilla in på Solidaritet klockan halv fem på morgonen för att ta en sista jävligt onödig shot. Frukost på MAX och hem för att sova i några timmar. Jag har efter detta varit ledig i tre dagar och vet ännu inte om jag är helt återhämtad. Helgen har ägnats åt fantastiskt långa sovmorgnar och soffhäng framför teven. Igår, lördagkväll, träffades vi ett härligt tjejgäng hemma hos Malin där det bjöds på bubbel och snittar och massa skratt. Vi satt och pratade inpå småtimmarna och det var väldigt fint. Nu ska jag ta en lång varm dusch och sedan avrunda denna söndag med ett avsnitt av Stjärnorna på Slottet. Imorgon väntar jobb och gym och vardag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar dig jattemycket! Ska ocksa till gymmet idag ;)

2012-01-23 @ 01:28:43
URL: http://twitter.com/bellareport

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0