THE OFFICE

Första dagen på nya extrajobbet idag. Mitt första riktiga kontorsjobb och jag har ett helt eget skrivbord. Där har jag suttit idag och kontrollerat siffror och druckit kaffe. Om ni bara visste hur många sifferkombinationer som har gått in och ut i den här hjärnan idag. Sen jobbar jag nere i valvet också där jag plockar med en massa hemliga dokument. Jag måste säga att jag gillar det här med kontor. Att få dricka kaffe hela dagarna och jobba med papper och siffror. Stämpla och signera. Sign, seal, deliver liksom. Det här kommer att vara precis lagom för mig de tre kommande veckorna innan jag åker "hem" till LA igen. Jag tjänar massa cash, lär mig nya saker och så får jag luncha med mamma varje dag. Win!
Hade världens mysigaste dag igår. Först långfika med fina Sara och därefter middag på Friday's med ett gäng fantastiska LA brudar. Åt och drack gott och skrattade åt en massa nygamla minnen vi skapat tillsammans på andra sidan jorden.
Nu ska jag försöka sova trots fullmåne och fyra koppar kaffe i systemet. Klockan står på 06.00 imorgon och det är väl något jag inte kommer digga med kontorsjobb. Tidiga morgnar. Och mörkret. Och bitterfittorna på tunnelbanan. Men annars är allt annat fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0