COFFEE BEAN

Lördag! Började dagen med ett danspass vid halv tio med Emma och Sara. Asskön start på dagen. Kom hem och åt brunch och skypade med bästa Jen. Sedan har jag spenderat större delen av dagen ute i solen på Coffee Beans uteservering med Johan och Claudia. Pluggat Advertising och druckit kaffe. Och skypat med min finaste Fridi! Lustigt det här med tidskillnaden när hon sitter och dricker vin och taggar för utgång, medan jag surplar kaffe och pluggar. Hur som helst väldigt mysigt. Nu väntar ett par timmars plugg till. Ikväll blir det middag med ett gäng vänner på Cheesecake Factory, nom nom. Sedan bio och The Hunger Games. Den är så extremt hypad här borta så det ska bli kul att äntligen se den. Böckerna är tydligen fantastiska har jag hört. Kan ju behöva lite bra läsning till Karibien, som vi förövrigt åker till om mindre än två veckor. Pepp!
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0