FOOD IS LOVE

Okej, så igårkväll kastade jag in handduken. Fyra dagars detox klarade jag. Och vet ni, jag är fan nöjd så. Klappar mig själv på axeln. Igårkväll åt jag min första riktiga måltid efter dessa dagar och det var ett rent hallelujah moment. Jag kommer fortsätta att äta mycket frukt och grönt, men att kunna tillsätta kryddor, vinaigrette och protein gör såååå mycket för aptiten. Igår smygstartade jag med spenatsoppa och en caprese sallad som jag har cravat under hela detoxen. Fyra dagar låter säkert lite men när man genomgår något så psykiskt påfrestande så känns det som en evighet. Prova själva! Jag känner effekten av "kuren" och jag känner mig ren och pigg. Och lite lättare.
Nu har jag helg igen. Skolveckorna går fantastiskt fort. Det blir plugg och lunch på favvon Cheesecake Factory at The Grove lite senare idag. Hajar ni lyckan att jag kan äta mat igen? Och jag har saknat gymmet. Kanske blir en sväng dit ikväll också. Jag är människa igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Efter 3 dagar la jag idag till 1½ ägg i min sallad.. Och har skäms på mig råkat peta i mig två godisar.. Men för att vara jag är det fan rätt starkt jobbat att ens klarat mig i tre dagar utan LÄSK

2012-04-18 @ 21:34:48
URL: http://mindandheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0