MARCH 1

Igår efter skolan firades min helg in med 3 timmar på gymmet. Yoga och poledance. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna överleva utan ett Crunch gym i närheten i framtiden. Jag vet verkligen inte det.
Idag har vi spenderat större delen av dagen i Burbank. Först lunch och lite shopping på IKEA och sen hämtade vi upp Sus nya pärla till bil. En Hyundai Tucson. Så jäkla fräsig. Älskar att jag får stå som co-driver för att S är snällast i världen.
Mellanlandar hemma ett tag nu innan vi ska ta vrålåket ut till LAX och hämta upp Johan som landar idag. Ikväll är jag lite clueless med vad som sker. Eftersom jag har planerat att "vara vit" i minst två veckor så blir det inte krogen. Har blivit lite för mycket raj på sistone. Självdisciplinen skulle verkligen vara på topp om jag skulle gå gå till Greystone och fira Reggie Bush's födelsedag ikväll och dricka vatten. Kanske finner jag styrkan. Annars är jag sugen på filmkväll. Det är också kul.
Skål då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0