WEEKENDS, WEEKENDS

Livet rullar på här borta. Skola, träning och "nöjen" vanlig ordning. Imorgon är det onsdag och sista dagen i skolan innan jag får helg. Igen. Jag har inte ens hunnit berätta om föregående helg. Haha. Den bjöd i alla fall på god mat (hehe), ett biobesök (premiären av 21 Jump Street, så djävulskt rolig), plugg (har skissat fram femtioelva händer), träning (zumba och buti-yoga), och en utgång (surprise b-day party för Alex följt av Beso, Roxbury och Agency). Bra helg! Och imorgon är det helg igen. Jag har det ju nästan lite för bra känner jag. Men innan jag ropar hej ska jag överleva en 10-timmars dag i skolan imorgon. Mina måndagar och onsdagar är killers.
Emma och Linn får som vanligt låna ut bilder till mig (dessa från lördagens surprise party):
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0