MOTIVATION

Idag är en seg morgon. Klockan är snart tolv och jag sitter ännu i pyjamas och dricker kaffe. Jag väntar på att pluggmotivationen ska skölja över mig. Annat var det igår då jag och Emma befann oss på gymmet 9 am. Det betyder att jag gick upp klockan 8 min första sovmorgonsdag denna vecka vilket jag tycker är värt en klapp på axeln. Vi testade på ett nytt, riktigt tufft pass som heter Sweat. Det var i princip "gruppträning med PT" då vi sprang på treadmills allihop och tränaren pushade oss tills jag nästan ville kräkas. Tänk er 13 på incline och 6 i hastighet. Jag älskade det.
Innan klockan var elva hade jag tränat, duschat och tvättat håret och ätit brunch. Jag älskar sådana dagar. Sedan väntade en lång skypesession med min mor vilket var supermysigt och uppfriskande. Sen tog jag en promenad i området för att lätta på den fruktansvärda huvudvärken jag hade hela dagen igår. Stannade förbi CoffeBean på vägen där Jossi och Frida satt. Tog en iskaffe och tjattrade i någon timme med dem innan jag promenerad vidare. Svängde förbi The Grove och köpte lite nödvändigt smink på hemvägen. Kvällen blev en riktig myskväll här hemma. Claudia kom över och vi tittade på film och pratade.
Nu måste jag plugga. Jag har en Advertising midterm som kommer upp i veckan. Ikväll blir det zuuumba! Och efter det, ännu mer plugg. Cheers to the freakin weekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0