SUNNY SATURDAY

Lördagkväll och jag är hemma och pluggar. Har haft en så himla lugn och skön helg. Herregud vad underskattat det är att ta det lugnt.
Imorse gick jag och Bells upp tidigt för att sticka iväg på en morgonhike. Vädret här i helgen är soligt och över 25 grader så det var en fantastiskt fin och klar morgon uppe i Runyon. Bättre start på dagen kan man inte få. Därefter hängde jag ganska många timmar i solen vid poolen med Bells, Johan och Claudia. Hela min lördagskväll har spenderats i mina skisspapper och jag lyckades få ned 10 modeller på 4 timmar. Puh. Ett långt och kokhett bad senare ligger jag i soffan och myser. Unnar mig lite choklad också.
Imorgon ska det bli 27 grader och sol så då vet ni vart jag befinner mig. Träning och plugg ska jag också hinna med. Säger det igen; så underskattat att ta det lugnt. Bakissöndagar kan vara ett minne blott.
Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0