INTERNATIONAL WOMEN'S DAY

Godkväll! Torsdag idag och min första lediga dag på helgen. Igår firade jag och Sus in helgen i Silverlake där vi stöttade vår vän Nate och hans nya kortfilm "Briefcase" som hade screening tillsammans med ett gäng andra kortfilmer. Trevlig och lite annorlunda kväll.
Idag har jag hängt vid poolen hela dagen. Sommarvärme. Sedan blev det ett seriöst städryck här hemma följt av ett riktigt tufft "Ultimate Conditioning" pass på gymmet. Kvällen blir lugn här hemma med The Girl With The Dragon Tattoo och Veggie Stix. Mums.
Internationella kvinnodagen idag! Extra kärlek till den häftigaste kvinnan i mitt liv: min mor. Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Mamma Inger

Min älskade unge. Hur har jag gjort för att du har blivit så himla fin och älskvärd. Tack så himla mycket för dina fina ord om mig. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. Var rädd om om dig mitt hjärta tills vi snart får ta och känna varandra i verklighet igen. Mamma XXX

2012-03-10 @ 12:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0