MITT LA

Det är mycket just nu. Overkligt mycket i skolan inför finals week nästa vecka. Finals equals no life har vi fått lära oss. Samma visa varje termin. Jag börjar också känna av en sådan fruktansvärt separationsångest. Månaderna har blivit till veckor och jag måste få stanna upp, leva i nuet och bara få njuta av "sista tiden" jag har med mitt LA. Många tankar, stress och ganska grov ångest trängs i mitt inre just nu. Samtidigt som lyckan och längtan efter ett nytt kapitel i mitt liv är otroligt stark.
Söndagens poolparty på Roosevelt och eftermiddagsfest på XIV Summer Sessions fick mig att fly vardagen, tankar och verkligheten för ett slag. En jävligt rolig och lyckans dag med fantastiskt fina vänner. Vänner som den här staden har skänkt mig som har kommit att bli vänner för livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0