SO LITTLE TIME

Jag har kämpat och jonglerat med tiden de senaste veckorna. Lyckades på något vänster pussla ihop semester med tjejerna och samtidigt gå i skolan och plugga. Det är nästan värt en eloge. Tjejerna är nu tillbaka i Stockholm vilket är skittrist men herreguu vad mysigt vi har aft det här tillsammans i LA. Riktigt fint. För att bespara er en alldeles för lång text slänger jag in lite bilder från Instagram från de senaste veckorna. Instagram ja, jag har bytt ut min Blackberry mot iPhone (taaack familjen!) och hajar inte riktigt hur jag kunnat leva innan. Jag är en riktig Instagram nörd. Here we go:
Lunchrast i Malibu
Nachos på piren i Malibu
Från mitt gamla neghbourhood i Santa Moncia
Santa Monica Beach
Vin och gilrtalk på fantastiska Bar Marmont
Solnedgång i Hollywood
Mina snygga!
Obligatoriska middagen på Gyu Kaku i Bevvan
Drinkar på Greystone Manor
Efterfest i Beverly Hills
Morgon i West Hollywood
Runyon hike!
Sara shoppade asfräsiga sneakers på Miu Miu
Bells och Frida innan utgång
Champagne lunch i Beverly Hills
Shopping på Rodeo Drive
Lycka i LA
Jag agerade modell för Kunos portfolio
Kuno gjorde fantastiska flätor på Emma!
Venice!
Skateboard rampen i Venice där man kan stå och glo i timmar
"Little Venice"
Glada och trötta tjejer stuck in LA traffic...
Ett litet smakprov på vad vi har haft för oss här borta. Saknar er redan hjärtan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0