CINCO DE MAYO

Jag är ledsen att jag verkligen har blivit sämst på att uppdatera. Man är så "uppe i vardagen" med skola, plugg och träning att jag helt enkelt glömmer bort. Jag kan ju börja med att tala om att förra lördagen var en bra dag. Solig, varm och fin. Och Cinco de Mayo. Vad det är kan jag inte svara på, utöver att det är en Mexikansk högtid och som alla högtider här är det en anledning till fest. Vi började i alla fall dagen på Universal Studios med Jossi och Isak. Lika kul som vanligt haha jag älskar mitt annual pass jag har där. Kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, den blev nog bättre. Ett fint gäng vänner samlades på The Den på Sunset där vi drack alldeles för billiga och starka margharitas och tequila shottar i mexikansk anda. Dessa ledde till dans i sombrero hattar till ABBA och högst oklara sms konversationer. Cinco de Drinco kan man kalla kvällen.
Universal (där killarna vann oss ett zoo av gosedjur...) och The Den (några bilder lånade från Ems).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0